Fabrication
-
Bonjour,
J'ai récemment acheté un PiTInfo et un WeMos Teleinfo, qui fonctionnent très bien.
Merci pour les montages et les posts de blog pour les explications, ca faisait un moment que j'essayais d'en faire un sans trop de succès.
D'après les schematics, je suppose que c'est Kicad qui a été utilisé pour le design,, par contre je serais très curieux de savoir quel fabricant/assembleur de PCB a été utilisé ?Merci par avance.
Vincent -
Bonjour @Vincent-TRUMPFF
C'est Eagle CAD qui été utilisé pour le design. Pour les fabricants ça varie j'en teste plusieurs (SeeedStudio, OceanSmile, JLCPCB, ....)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login